politica de Retur

Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv

Nu acceptăm returnarea produselor desfăcute, care prezintă modificări fizice de orice fel. Returnarea se poate face în termen de 14 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea unui motiv, taxele de transport fiind achitate de client. Clientului i se va restitui contravaloarea produsului returnat în termen de maxim 14 de zile lucrătoare de la data anunțării în scris a solicitării de returnare.

În cazul în care produsul achiziționat nu corespunde specificațiilor de pe site sau prezintă vicii de fabricație, clientul trebuie să anunțe pe email sau telefonic în  max 24h de la primire și îl poate returna fără a suporta taxele de expediere. Magazinul se angajează să înlocuiască produsul respectiv cu unul conform sau să restituie contravaloarea lui. Clienții sunt rugați să fotografieze coletele care le parvin deteriorate și să întocmească împreună cu curierul un proces verbal în care să specifice neregulile constatate, înainte de a refuza pachetele respective.

Pasi ce trebuie urmati pentru efectuarea returului:

  1. clientul trebuie să anunțe pe adresa de email  pointartdeco@gmail.com în scris in max 24h de la primire sau sa sune la nr. de tel. 0740261573;
  2. asteptati sa fiti contactati de catre noi si ca comunicam urmatorii pasi;
  3. inserati in colet produsul si o copie a emailului cu comanda , precum si formularul de retur avand contul IBAN, banca si numele titularului de cont (date necesare transferarii banilor);
  4. verificati ca ati asigurat produsele pe perioada transportului;